16/12 - Kall om fötterna men bilderna,

i dom bloggarna jag sitter och kollar på är underbart fina!!

Som sagt, jag fryser om fötterna, ser på super duper bamba
fina bilder inne på massa fotobloggar och lyssna på miss li.


älskling

12/12   -    7 månader och jag älskar dig så!
Får sån super lust att gå ut och ta kort, du & jag, ta kort på dig & mig, oss!
Vill ha hella kameran full av massa fina bilder, vill framkalla dom och göra massa
superfina sidor i boken om dig & mig.

Älskling, jag vill ha fler kyssar, fler minnen, fler nätter, fler stunder du stannar till och
kysser min en gång till, fler gånger att få somna i din famn, somna vid din sida, fler gånger
att åka bussen med dig, fler gånger att bråka med dig, fler gånger att gå ut och gå med dig,
 fler gånger att åka och träffa din släkt. Jag vill ha massa fler av allt.
De bästa av allt, jag vet att jag får massa av allt,
för jag älskar dig och jag vet,

att du älskar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0