Long way to go

Sov hos Rebecca i natt. Drömde att jag och Niklas låg inne på min säng, sen skulle jag gå upp och kolla nått uppe. När jag kom ner igen såg jag en hög med svart-vita kort på min säng, han hade skrivt på dom som att de var brevpapper. Så stod de massa om att vi inte kunde vara tsm längre. Kommer inte ihåg anledningen varför, kommer bara ihåg att han hade dåligt samvete av de. Sen vakna jag av att jag grät.
Men jag lyckades somna om och drömde att de va nå grönklädda gubbar som skulle komma hem till oss, jag visste att de va nått skumt med dom och sa de till pappa. Så när gubbarna kom in genom ytterdörren stod jag och pappa med vasin bössa i handen. Men gubbarna lyckades ändå kidnappa Lisa, sen blev de vattenkrig och Lisa när lisa höll på att springa in i huset så vakna jag av att jag ryckte till med hela kroppen.
Så nu sitte jag här och är trött, för jag har verkligen inte sovit gott i natt.
(Förlåt om de va helt rörigt,
men jag orkar verkligen inte läsa igenon de)


Och att man är trött hjälper ju inte till med att sakna Niklas mindre precis. Jag verkligen önskar, önskar, önskar att jag bara kunde gå bort till han. Att det va en, två kilometer dit. Huu, att man aldrig är nöjd, fan jag har de så bra så jag skall inte klaga. Men de är ändå lite jobbigt att de är två mil, att de inte går nån buss dit och att jag vekligen inte kan ta mig dit själv. De stör mig ganska mycket. Men som sagt, jag har de så jävla bra!

Rebecca åker till Skåne i morgon klockan 07.05, tror jag. Hade verklign vart kul att åka med henne :) Att ha vart i Skåne med henne en gång till. Men vi har ännu chansen för fler gånger. <3

image8

Nu skall jag kolla klart på massa bilder som jag inte kan kolla klart på, för då hittar jag en ny
människas bilder som jag måste kolla igenom. Så går de om och om igen. När jag har suttit
med de ett bra tag läser jag massa bloggar, youtube. Jag skulle kunna sitta här i timmar, jag
sitter här i timmar. De är helt sjukt va man kan va lat, men de är rätt skönt ibland!


Kommentarer
Postat av: Lina

ANNA DU ÄR SÅ SÖT

2008-03-22 @ 13:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0