14 aug - Staden med systrarna

Skall snart gå bort till Konsum och ta ut pengar sen åka till stan och kolla runt lite med Lisa och Linnea. Jag fryser redan om fötterna, och jag har bara flippflopp hos Hjalmar. Som tur va tar Lisa och Linnea med skor och lite kläder in till stan så att jag inte behöver frysa ihjäl där inne.
Känns som att de börjar bli höst nu, och sommar lovet har inte ens slutat.
Men jag vet inte om jag har så mycket emot de ändå. Jag tycker om hösten så länge den är fin och mysig. Får hoppas att de blir en sådan höst i år :)

Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho

Svar: För att ta bort hela sidomenyn tar du bort allt från <div id="side"> till </div> vid rss-koden :)

2009-08-14 @ 11:45:50
URL: http://tescho.se
Postat av: Therese [ Tescho

...i kodmallarna!

2009-08-14 @ 11:46:31
URL: http://tescho.se
Postat av: mammen

Hej va fin det blev med den nya bloggen. Håller med dej om att hösten är skön, det är tillåtet att ta det lugnt utan att man får dåligt samvete. Kram

2009-08-16 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0