12 Jun - 13 månader

Jag älskar dig! Här har vi precis ätit tårta på Hogrän skolan, de va sista året för Lisa.

Sen som sagt åkte vi till Ljugarn och åt pizza. Jag orka inte ens halva och ändå kändes det som att jag rullade fram.






Sen bar det av till Allva för att fira Vilma och Håkan (Hjalmars morfar).
Tur att Lena & Johan har små och fina barn som jag kan ta kort på. Tror mitt minneskort på kameran består av Vilma & Emina, en stor del av dom isf!
Jag har 7 kort kvar nu, så jag kanske skall rensa lite i morgon när jag inte har något bättre för mig. Skall fixa med 9ornas bal bilder oxå. Blev inte så många, men några iaf.
Nu skall jag lägga mig i hans famn och sova.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jag har varit gravid hela vårterminen men bara ledig senaste månaden. Pluggade då hemma och har även gjort nationella provet även fast dom inte riktigt räknar med det i betyget så jätte mycket.

2009-06-12 @ 23:29:33
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Therese [ Tescho ]

Sv: Tack x2! :)

2009-06-13 @ 00:51:23
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0