1 Maj - Bilden i går och lite valborg {30 april}

Sitter uppe vid tvn och är lite hungrig. Hjalmar ligger ännu nere i sängen och har ont i sitt huvud.
Först var det ju tänkt att vi skulle åka till fårösund, sen blev de ändrade planer så vi skulle åka till eksta men tillslut blev det bestämt att vi skulle till björke. Det va ganska lugnt i börja, men sen kom det bara mer och mer och mer folk. Tillslut kunde man nästan inte komma fram inne i huset.  



Igår på bilden fick vi tre vita papper och tre svarta. Sen skulle vi klippa och klistra en bild som va romantisk/sensuell, en som va rak/enkel och en som va lekfull och experimentell Patrik hitta min kamera oxå och tog 200 kort på när folk gick utanför fönstret. Men nu är dom bort som tur va. Måste gå igenom alla mina bilder på kameran, för minneskortet börjar bli fullt.

Min plånbok/plåmbok (jag vet aldrig vilket de är av de som är rätt) är borta. Antingen ligger den hemma hos Johan eller så har någon snott den när vi va i björke. Och jag hoppas verkligen att den ligger hemma hos Johan. De blir så mycket krongel och pengar som försvinner.

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0