18 Maj - Ben&Jerry's

Jag skulle skicka tillbaka en bikini från Ellos. Då skulle man slå in de mer "kvittot" i paketet. Så jag tog papper och tejp och börja slå in bikinin men blev skit sur när det inte gick som jag ville. Så jag rev upp hela paketet igen och undrade om jag kunde lägga det i en kartong.  Men jag väntade med det och tyckte att jag kunde vänta tills mamma kom hem. Undertiden tänkte jag fixa med mitt kort som jag spärrade när jag trodde att plånboken va snodd. Så va de borta, jag hittade inte någonstans. Letade igenom hela skrivbordet (där det låg en aning mycket saker). Jag blev verkligen skit arg att jag inte hittade de eller att paketet inte gjorde som jag ville. Så jag ringde mamma om och om igen. Hon svarade inte för att hon va på utvecklingssamtal med Lisa. Tillslut slängde jag telefonen i sängen. Kollade i lådorna och hittade bankomatkortet. Jag kan inte håla reda på saker om jag lägger dom på ett klokt ställe. De är mycket lättare om de ligger på golvet. Sen kom mamma hem och slog in paketet, så de löste sig tillslut.


Mamma: Jaa, de är bättre att du köper glass än cigaretter.


Lisa: Nu har Anna köpt livsglädje.



M: Vad vill du bli när du blir stor?
A: Mamma
M: Nej nu blir jag snart rädd, förut gick du och kolla på blöjor.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, åh, nu blev jag sugen på glass

2009-05-19 @ 07:03:14
URL: http://hannakarinsahlin.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahahaha! Annaaa <3

2009-05-20 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0