19 Maj - Godmorgon

Nu är jag i skolan. De är en äcklig dimma ute. Ni vet när man känner hur fuktigt de är i ansiktet och man blir lite blöt om kläderna. Kallt va de att cykla till bussen för jag har glömt min jacka hos Hjalmar. Skall snart gå och byta om till kockkläder och jag tror att jag skall göra winebröd idag. Är en aning trött på de, för det är någon som har bakat det varje tisdag hela dehär året.
Hoppas det blir lite bättre väder sen när jag kommer hem så jag kan jobba och få lite pengar. Har lånat för mycket av alla eftersom jag inte har haft nått kort. Känns inte så super bra. Jag håller tummarna på fint väder i eftermiddag och går och byter om nu.
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0