22/12 - städa, städa, städa

Jag tycker inte om att städa, de är inte min grej.
Men nu är de nästan klart, sängen skall ännu
bäddas och alla burkar skall upp på hyllorna.
Men sen är de klart, då kan jag ställa in några tomtar,
göra klart dom sista julklapparna, slå in dom, göra lite godis,
(hoppas få kameran)

Och vill bamba mycket träffa Hjalmar!
saknar han allt för mycket nu. de är inte kul att somna
och vakna, de är inte kul att inte få nå kyssar.



Kom inte ihåg att ta nån bild hur de såg ut inna,
men jag kan säga att de är lite mer årdning nu än va de va förut.
De har tatt en hel dag att bara städa de som är på bilden.
Så ni kan ju föreställa er själva :P

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0