18 Aug - M&m och lite kläder

Nu har jag kommit hem. I stället för att packa står jag och provar alla mina kläder och äter m&m som pappa
köpte när han åkte hem med båten i natt tror jag. De är lite för hott och åker ner allt för många i min mage.
Men jag skall försöka packa, jag skall i väg på en mässa i Stockholm och hjälpa Eva från Örtverket att sälja
marmelader. Marmeladerna är verkligen sjukt goda allihopen. Jag fick med mig sex burkar när jag va på
Gammelgarns marknad och hjälpte henne.
Båten går klockan 07.05 på torsdag morgon, så jag borde sluta m&m och börja packa nu!

Märkte precis att jag hade tat bort photoshop på mammas data.
De va ju inte bra, älskling om du läser detta. Kan du hjälpa mig me de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0