17 Jun - Anna {Hjärta} Hjalmar

Jag säger som Blondinbella "Jag är en kärlekstönt"
Jag kollar på telefonen hela tiden om han har skickat ett sms.
 

Jag är så van att vara med honom varje dag. Att somna bredvid han varje kväll och vakna bredvid honom varje morgon. Att åka till skolan med honom, äta kvällsmat med honom.
Nu har jag vart ifrån honom sen i söndags. Jag har somnat utan honom i tre nätter, vaknat utan honom tre morgnarna.
Jag saknar honom något så otroligt mycket


vår första "puss bild" med min mobil. Därför det är sån fin kvalite.
Jag älskar honom så mycket och jag är helt säker på att jag är ännu kärara i han än va jag var i början.

Hjalmar, jag ligger och tänker på dig hela tiden när jag jobbar, jag får inte ur dig ur tanken. Du är de bästa jag vet!
Kyssar till min älskade Hjalmar!
Va jag önskar att de skall gå fort så jag kan få träffa dig snart, för jag saknar dig för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0