17 Maj - Inlines & andra doppet


Vi åkte ner mot hamnen och Iza drog Hjalmar. (Sanningen är den att jag inte kan hålla i henne för jag klarar knappt av att åka och kan absolut inte stanna!) Efter en liten stund, när vi precis kommit ner till hamnen kom Oscar efter och fick för sig att han skulle bada. Jag hoppa i först och Oscar tog en aning mycket tid på sig att komma ner i vattnet. Men när han väl kom ner och upp igen, så gick han i en gång till. Så då va jag tvungen att hoppa i jag med.
Så det blev två dopp i dag. Måste säga att de va en aning varmare denhär gången än va det va i påskas!

Vi åkte från klinte och hem till mig för en liten stund sen. Så nu sitter vi vid tvn och ser på någon film på 4an som jag inte vet vad den handlar om. Jag tror jag skall gå ner och göra en glass åt mig och titta på filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0