19 Maj - Jag är helt övertygad om att glass är det godaste

Det blev inga wienerbröd idag. Vi kom fram till att de va allt för ut tjatat för att göras så vi gjorde äppelflarn ist, gott blev det. Jag har jobbat i en och en halv timme. Myggorna har kommit nu. Jag märker väl när jag går och lägger mig om jag har fått nått myggbett eller inte.

Jag har hunnit med att göra hjortronsorbet oxå. Glass är väl bara för bra för att va sant. Jag önskar att den människan som kom på de ännu levde så att jag kunde tacka för all den glass som kommer in i min mun!
Nu skall jag fixa lite med svenskauppgifter som skall in i morgon




Kommentarer
Postat av: <3

Lisa som håller i glassen ;) haha.. Älskar dig <3 <3

2009-05-19 @ 21:40:10
Postat av: mia

gud så härliga bilder :D

2009-05-20 @ 21:15:08
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0