03 Okt - Det är inte kul när de inte går bra.

De va meningen att jag skulle se när Hjalmar spelar fotboll, men det regnar. Så jag har inte någon super lust med det. I stället sitter jag och försöker ordna med designen och det går inte bra. De enda jag har lyckats med under 3 timmar framför datan är att ta bort hela menyn, men nu skall jag bara få reda på hur jag skall fixa så att jag får kategorierna på de stället jag vill. Vi får se hur det går och hålla tummarna för att älsklingen inte släpper in några mål. (Fast skall jag vara helt ärlig håller jag mest tummarna för att han inte skall slå sig eller får skavsår så att han skall klaga hela kvällen och inte kan ligga som han vill sen när han skall sova ;) Jag älskar honom! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0