05 Okt - Börjar klockan 09:00

Jag sitter i datasalen helt själv. Foto A börjar klockan nio för att vår lärare är bortrest och vi skall se på film. Så ist för att sluta en timme tidigare börjar vi en timme senare. Så nu sitter jag i datasalen och skall försöka fixa med bloggen, de jag inte klarade i lördags. Får se om det går bättre i dag.

När jag har slutat skall jag springa ner på stan och köpa ett par skor. För dom jag har nu är helt sönder. Så om det inte blir nya skor nu, kommer jag få ont i mina fötter av köld!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-12 @ 21:38:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0